Leidja

Tuesday, February 2, 2010

Nokia mängupartneriks - no thanks!


Kuna lisaks kohveiini, alkvagooli, hemorroidseid valusi leevendava kreemi ja nikotiinisõltuvusele on mul ka kõrgelt arenenud mängudesõltuvus siis otseloomulikult raiskan ma ka oma telehvoni 24MB suurust mäluruumi igasugu mängude alla tirimisega...

Et uutele põhiajaviidetele ruumi tagada , olen ära kustutanud ilgelt koleda Snake-i, mul - ei -saa- helisid-maha -võtta-ja-seepärast-teen-ma-hirmsaid- hääli -nii -kuis-grapp-võtab mickey adventures-i ja praeguseks on rikkalikust algpaketist alles ainult sudoku , aga selliste mängude vastu, tundsin ma huvi siis kui ma mingi tatikas olin ja aju veel väljaspool säästureziimi ka töötas.

Nagu te kõik teate omandasin ma uue fäänsi telehvoni, milleks on "nokia 2680- slide"

Leidsin kuskilt mingi webiproge, millega annab testida seda, kas reklaamitud mäng ikka sinu telehvoni peal töötab ja -ülla-ülla-Nokia 2680 polnud antud nimistus- mitte tema haisugi ei olnud-see-eest olid seal olemas kõik muud telefonid alustades koopainimeste omadest ja lõpetades Skynet-i ja Moskva- Washingtoni punaste aparaatidega ..ssega , tulistame pimedusse ning esimeseks huupilasuks oli "SimCity Societys".

Mobiilimängudega on täpselt sama jant, nagu kunagi oli suborilaadsete mängude, kollaste mängukassetidega, et nimi on tuttav , pilt on äge, aga sellest mis selle taga peitub pole aimugi...enamasti peitus pettumus.

Meeldiv üllatus oli ka see, et kui mulle tuli teade , et "tasumine lõpule viidud" ja ma "Ok" klikkasin, rabati mind uue teatisega, et "Ei pärine usaldusväärselt tarnijalt, jätkata allalaadimist- YES/NO ? "

Värisevate näppudega klikerdasin "OK" ja sealt see tuli-

"SimCity Societys"

Kõik me teame mis asi on Simcity- see on selline ühtlasel igav ja äksõnipuuduse all kannatav mäng, inimestele kes on kaotanud kõik lootused, et neil on kunagi niigi palju raha, et endale maja ehitada või vähemalt koerakuut saunaks ümber konstrueerida.

Et siis , alguses on sul raha ja selle eest siis ehitadki, vahepeal ei ole raha ja siis ootad kuni raha on jälle esindatud ja ehitad edasi...edasi...edasi...edasi...

Mingi hetk lööb klassiviha välja ja tahtes kätte maksta- viletsa palga, nõmedate töökaaslaste , kõrgete krundihindade ja olematute ehitajaoskuste eest-võtad kätte ja lased selle ilge rahulolulinna peale, mõne godzilla või äälienide taldriku, mis suure mõnuga enamus ehitatust maatasa teeb ja siis ehitad edasi , hoolimata sellest, et vahepeal pole mäng grammivõrragi huvitavamaks muutunud...

Telefoni versiooni hea ja halb külg oli see, et alguses oli sul võimalus mängida õppestsenaarioid, kus sulle kõik süsteem üksipulgi ette ja taha ära tehti, selletõttu kadus hiljem igasugune isu free scenariot mängida, kuna avastada polnud enam midagi ja noh simcity on ikka simcity ja jääb simcity-ks- mida t'ast sitast ikka muud tahta kui poolteistunnist ajaviidet.

hindeks - 4/10

Igastahes pool päewa hiljem tekkis mu tiilfoni-

Real Football manager 09-

Football manageri tüüpi mängud on igale vutisõltlasele kohustuslikud , seda mida üks peatreener tegema peab, saad sa õigesti teha ja sinu, iga peatreeneri rahaahnest ajust targem, vutipalli lapiline aju on välja mõelda suutnud.

Mäletan kuidas herr Parbusega kunagi Krooksu pubi-s Rootsi ja mingi kurat- teab- mis- koondise mängu vaadates, pidid kõik kohalviibivad külastajad- Rootsi peatreeneri idiootsuse tõttu - kannatama minu kohati hüsteeriasse kanduvaid kriiskeid , et "tooge Alback mängu raisk!!!!!!!" jne. Toodigi ja Rootsi võitis tänu sellele 2:0. Tubli olen!

Mainitud RFM-i puhul võib tuua etteheiteid selle teemal, et tegelikult oleks saanud ju mõned "in-game instructionsid" ka sisse tuua ja tegelikult sellest moraalinoolte värvi ja asendi värgist ei saa ma seiani aru, tutorial wanted!!!

Aga näiteks trainig-u programm on ok, ja lihtne mängu menüüs liikumine, et kõik mida vaja teha, saad teha suuremalt aega raiskamata.

Need värvilised täpid, mis mööda rohelist ristkülikut ringi lendavad, võiks olemata olla ja nende asemel näiteks veidi adekvaatsemad kommentaarid , aga ok -käib siiski.

Igastahes on Wolverhampton Wanderers praegult 2. liigas esikohal ja ma kavatsen ta sinna jättagi.

Üldiselt igate tore ajaviitekas ja 6/10-st pole vähe antud.

siiski eelistage pigem online versiooni-link

ja siis sellenädala möödalask-

Spore Origins

Metsavana ümberjutustust Pc-versiooni kohta olin ma lugenud ja ega ma lootnudki, et sealt telehvoni versist midagi sjupärit tulõb, aga no snake või snake-spore või sporesnake 600 kazillion years B.C. ????????

Jah, põhimõttelsielt on mäng nagu rikka mehe snake e. sa oled pisike ebastabiilse kasvuga värdjas, kes ujub ringi keset erinevat värvi taustu- millele on pandud küll uhked nimed, aga mis sellegipoolest jäävad värvilisteks taustadeks - ja sööd värdjaid.

Kui sa oled teatud arvu minegid värdjaid ära söönud siis saab sinu värdjas järgmisesse levelisse kus- oh seda rõõmu - sa saad jälle ringi ujuda ja värdjaid süüa, iga leveli alguses tekivad sulle kaaslasteks veidi teistsugused värdjad, kes siiski jäävad lihtsalt teistsugusteks värdjateks ja neid värdjaid sa söödki , kui sa nende käest parasjagu nuuti ei saa.

Kui sa oled kolm korda järjest ühe tausta peal vajaliku arvu värdjaid oma värdjaga nahka pistnud siis saad sa oma värdjale mingi värdjaliku elemendi külge keevitada: ogad- annavad ohvensiivi, soomused- dehvensiivi, sabad- spiidi ja mingi neljas värgens oli veel, aga ma'i viitsi vaadata..ahjaaa - silmad, mis aitavad sul söödavaid värdjaid oma värdjasilmadega kaugemalt näha.

Kuna minu värdjas omandas silmad (4 tükki, kohe esimesest paugust) alles viimases vaatuses, siis jäid kõik söögikõlbulikud värdjad telefoni pisikesele ekraanile alles ja olid sealt suh't ilusti näha...kindlasti oleks see 4 D söögiotsimine ka huvitav olnud , aga mäng ise ei olnud.

Kuhu ma jäingi...selge...kui oled enda värdile mingi asjanduse külge keevitanud, siis saad veel ujuda, ja siis jälle uus värdjalik kehaosa värdjale külge, kuni lvl. 18-es jõuad liivarannale, seal sa saad ka oma värdjat ujutada ning isegi kollane taust pluss mingite vilkuvate silmamunadega neegripüünised ei suuda enne lõppu mängukirge esile manada...kolm rannaliival roomamis..ujumisepisoodi ja - Game completed.

Et sa ennast väga nukrana ei tunneks lubavad EA games -i onud ja tädid sul enda värdja salvestada ja peatselt ilmuvaid Spore järgesi ostes ja ebausaldusväärsete tarnijate kaudu alla laadides, teda uuesti kasutada- ehk siis situ pappi ja sa jõuad kosmosesse välja...õnneks on mul komme telefone tihedalt kaotada nii-et minu värdjas jääbki rannaliivale roomama, igavesest ajast igavesemani, pealegi tundub see mäng olevat rohkem sobilik mõnele mängumaania nõulaiferist vinninäole kui tõsisematele tegijatele suborinurgast..

Oeh, et siis hinne. Tegel't parem kui ükskõik milline snake , seega : 5/10

Tahan tagasi oma SonyEricssoni - seal jäi mul Panzer Tactics 2, Sollum-i lahingu ajal pooleli :'(

AD 1060 kõlbas ka mängida ehki tema peamine viga oli äärmuseni viidud lihtsus.

Ahjaa...Nokia mängudest pole ma seiani suutnud leida ühtegi enamvähemgi normaalset strateegiamängu, kui command and conquer-i mitte mainida, aga see on RTS ja dai pohh ma viitsin telefoni peal, reaalaja strateegiat mängida...

Side lõpp!

No comments:

Post a Comment