Leidja

Tuesday, February 2, 2010

Cossacks II "Battle For Europe" e. ERROR!Please switch ON your PC !



Proloog:

Tegemist siis eraldiseisva ekspansiooniga ja kuna ma oli kunagi "Napoleonic Wars-i" mänginud ja mingitel hämaratel pöhjustel pooli jätnud, otsustasin asja next levelile viia ehk " B.f.E.- d" kolkima hakata.

Tirisin alla, pakkisin lahti ja ....

C2 installimine on lihtne tänu CDV Installerile, mis on kaasas ostetud plaadil ja oli ka mõlemal varastatud versioonil olemas.

Installimisaeg on erinevatel andemetel kuni neli tundi (Vistal vähemalt, Xp-l natuke vähem) .

Minu läks teisel katsel üle kaheksa, kuna virutasin samasse aega veel ühe lühemaajalise protsessi ja ühe pikemaajalise ning keerasin magama.

Edasi on kerge Engine.exe ja Log.txt failide kallal jebimine ning siis löppeks - TOPELTKLIKK SHORTCUTIL !

Igastahes peale jebimist töötab C2 Vista peal sama hästi kui XP-e peal.

Esimese asjana peale 2 x lbm-i lööb ta resolutsiooni paigast ära(L.T.)- mitte mängul vaid arvutajal, aga ma arvan, et see ongi lõbusam, vähemalt esimesel korral.

Edasi lähevad teadjamad inimesed suitsupausile, kuna käimalodimisaeg on tapvalt pikk.

Ja mäng algab:)

(Juhul kui ei kästa sul endale Video kaart osta , selle drivereid uuendada, arvutajale paar mega mälu hankida vms üsna tavapärast.)

Mängust endast:

Mäng on kantud Napoleoni ajastu Euroopasse ning võrreldes C2 "NAp. Wars-iga " on toimunud muutused näiteks selles valdkonnas, et lisatud on kolm uut rassi - Poola, Hispaania ja Reiniäärsed kalurid - rohkem ei hakanud midagi silma.

Erilist kasu sest pole, kuna Skirmish Battles-is ei saa neid rügementideks koondada - niisama nad on kasutu ahvikari- ja Campaign ja B.f.E. gamemodedest on pohh, aga sellest kohe varsti.

Mängumoode on kolm-

Campaign

desk1

Battle For Europe ("Nap. Wars-is" oli see kõige lahedam osa ja ma pean silmas, et tõsiselt lahe. Europe map taktika + lahingutaktika ja lisaks ka näpuotsatäis ökonoomiat)

reboot2

Skirmish Battle.

Totaalse sõja alustamise ja käigushoidmise köögipool.

Mängus on sul alustamiseks antud neli küla mis toodavad sõdimisressurse (kuld, toit, püssirohi, raud- mida läheb vaja armee toimimiseks) ja võimalus endale peastaap asutada, kuhu hakkad siis ehitama armee loomiseks vajaminevaid ehitisi (barakid, sepikojad, akadeemiad jms.) ning rakendada töömehed puidukaevandaja ja kivipeksjate (ehitusressursid), majaklopisjate austusväärsetele ametikohtadele.

Ehitisi ei saa käänata ja pöörata ning see on "veits" segav, kuna teinekord pead idioodi kombel mööda kaart ringi vehkima enne kui vundamendi paika saad ja samal ajal kolgitakse kuskil eemal su rügemente ribadeks.

Ennemalt mainitud toidu ja muu pahna külasi on kaardil veel ning soovitav on vähemalt toitu ja püssirohtu tootvad asundused neutraalsete miilitsarühmade käest kangelaslikult vabastada sest toidu otsasaamise puhul hakkavad su sõdurid ja töömehed idioodi kombel pikali kukkuma ning pildilt kaduma ja püssirohu nullsumma puhul loobuvad nad protestimõttes tukkide laadimisest (kahjuks pole siin mängus tribunali sest selline käitumine on küll kõike muud, aga mitte lahinguolukorras aktsepteeritav)

Eriliselt keerulist majandamisosa ei ole, kui külade enda käes hoidmine v.a. ja enamus ajast kulub vaenlase polkude tagasilöömiseks või põgenemisele suunamiseks lõpliku võidu saavutamise üllatele põhimõtetele toetudes.

Tapmise anatoomia

Lahingud nõuavad vähemalt 512 MB algteadmisi taktikas ja tolle ajastu lahingupidamisstilistikast, pluss arvestamisoskust muude faktoritega, nagu näiteks need, et tihnikus asetsevate üksuste pihta kogupaukude andmine on kulukas ja ebaehvektiivne, tukkidelaadimiseks kuluva ajaga jõuavad vaenlase sõdurid vabalt sinuni ning neil on täägid kaasas või virutavad ühe suitsuse kogupaugu su kohmitsevatele sõduritele ostaette, kõrgendikul asetsev vaenlane tulistab kaugemale kui sinu allpool sitsivad rügemendid ja lõhkekuulid ei lõhke kui neid sohu tulistada, ü.s - kogemused igasuguste tähe ja sõjacraftide mängimisest ei kulu ega kuulu C2-e puhul mitte kuhugi.

Süsteem on lihtne- 120 treenitud jalaväelasest saad moodustada rügemendi, Rügemendil on kolm laskude mõjuala (pilt 1)- punane(tuli on vastaseid harvendava mõjuga), sellele järgneb kollane(tuli on ebatäpne) ja roheline (tulel on peamiselt demoraliseeriv mõju).

Moraali tõstmiseks saad jalaverügemendile( kuni 5 erinevat + insenerid ja mingid muud) lisada veel kolme erinevat politrukki - trummar, ohvitser, lippur ja ratsaväe rügementidele( kuni 5 erinevat - raskse/kerge) lihtsalt mounteeritud lippureid. Kahurid(lahja/kange/haubits)saavad ilma ka hakkama ja vedamiskäru moraali juurde ei anna- jebimist küll, aga see hetkel veel selleks...

Rügemendil on moraal mis kahaneb nagu või päik'se käes, aga ainult tingimusel, et nad jäävad kaitsetult vastase tule alla, näevad endaga sarnastes mundrites kuid põgenevaid sõdureid lähenemas või on koosseis pideva tulistamise/laadimise/täägirünnaku käigus oluliselt vähenenud.

Kui moraal järsult väheneb siis jookseb osa sõdureid minema ja kui kriitilise piirini langeb siis paneva kõik plehku ja kogunevad mingiks ajahetkeks baraki juurde, et sa saaks neist uued rügemendid koostada ja taplusesse saata.

Kokkuvõtteks


Väga mängijasõbralik- solbakite liigutamine lahinguolukorras on kerge ja geniaalselt lihtne- pauseerimise ajal käskluste jagamisvõimalust kasutasin üliharva.

Graafika on ilus st. ei ole rõhku pandud mitte ulmeliselt koledale 2004-2006 aastate 3D -le vaid sellele, et mäng oleks silmapaitav.

Erinevaid solbaneid võiks ühe rassi kasutuses rohkem olla, aga see ei sega otseselt, pealegi ma kräunun seda iga mängu puhul.

Zoomida ei saa e. kõrgem ja veel kõrgem ja kõik- see on halb-halb +1 - rullikzoom kuluks ära.

Graafikakvaliteeti ei saa maha kruvida, aint animatsiooni oma, mis on pisike ruut all ääres ja näitab filmi sellest kuidas 10 sõdurit kuskil maskeraadil püsse laevad ja tulistavad- selle saab õnneks koheselt disableda.

Hinnang

Taktika/Strateegiamängude kategoorias virutaks pohhuilt 8,5/10 aga jeh....

....See ei tööta ju isegi mitte 33 % ulatuses .

Pealegi jääb mu arvuti nõrgaks(!!!!!), ehki seal mängus ei ole mitte midagi mis võiks teha ta äärmiselt süsteemi koormavaks, aga ta on ja seda arvatavasti juba siis juure e. protsessi enda baasil.

Ühesõnaga mäng on igatepidi vinge kraam, aga jeh....aint mõned pisi-pisikesed puudujäägid segavad.:D

Ametlikult esitatud nõuded + korjatud ja kogetud järeldused.

AMD/Pentium 4 1.5 GHz - AMD 1,7+ GHz jääb üüratult väheks(varasemad kogemused) 2,1GHZ jääb ka liiga-liiga väheks(praegune kogemus) (MNC)
512 MB of RAM - hahaaa....ei pruugi töötada kui sul on 512 - 1Gb mälu ja XP, peale ja alla on ok.(Folkloor)
Windows 98/ME/2000/XP
12X CD-ROM
DirectX 9.0
64 MB of VRAM - JAH KINDLASTI!!!!! - aroonia inside.(MNC/Folkloor)
2 GB of Hard Drive Space
Keyboard and Mouse.(NÕUS !)




"Aga vahet pole, kui sa seda ka mängida ei saa siis vähemalt saad kräunuda miljonites foorumites, kus on alapeatükk kurda oma muredest seoses C2-ga.

See teema oli vahepeal nii populaarne, et selline alafoorum tehti pea igale tutvumis või kinnisvara saidile, liikmete suurendamise eesmärgil - ok nali." - Angus Gordon McHilter

Kuna post jäi sellise hea mängu kohta enneolematult lühikeseks siis toon teieni mõned fännikirjad CDV-le Cossacks II -e asjus.


Gary

Since the installation of the patch, I get two new problems.
- In the battle for europe mode, all my units and all the enemy units die while the fog of war is still on and I'm defeated.
- In skirmish, on the map "burning the bridges", I crash everytime I capture my second village (near the middle of the map). I'll try on another skirmish map to see if it happens on every map or only this one. But before I installed the patch, I could play this map without any trouble.
When will there be a patch to correct the bugs that this patch crea


pip8184


The game has a pretty high tendency to randomly crash to desktop, especially in the middle of a battle, I may or may not be the only one experiencing the problem, but it sure is annoying as hell, considering the loading time for this game is not so short either, comparable to boot up windows xp.



pip8184


CDV support telling me to reinstall graphics drivers even though i'm on the latest ones to solve my CTDs is very helpful... maybe you can ask them to give customers something better than "Dear Sir, please update your graphics drivers... blah blah blah..."







Monstro Americano

CDV support telling me to reinstall graphics drivers even though i'm on the latest ones to solve my CTDs is very helpful... maybe you can ask them to give customers something better than "Dear Sir, please update your graphics drivers... blah blah blah..."

LOL. :lol: I'm sure I'll get the same response. LOL :)

noynek

Basically the game gets unplayably slow after only a few hundred units are created. I've got a 2.2 ghz AMD, with 1 gig of RAM, and a 128 meg video card. I have updated my drivers fairly recently and my system is spyware free. Any ideas what might be causing this?

CosskülaKullakaevurite küla vabastamine sõltumatult verejanulise militia käest

Vene strjeletsid. põgenenVene strjeletshi polgud on mu rügemendid ümber piiranud, tulemuseks - PAAANIKA preisi jalaväe ridades

niivalmisrooma Inkubaatorist väljuvad terved ja võitlusvalmid sõjamehad, et von Mannustein-i lipu all Egiptus egiptlaste käest vabastada.


KAitseposKaitsepositsioonist pealetungipositsiooniks. Von Mannusteini rügemendid mahajäetud linna väravatel, oodatakse kärsitult Harrison Ford-i saabumist.

No comments:

Post a Comment