Platvorm- Nokia 2680 , aga võibolla töötab mõne muu kummiku peal ka.
Et siis, kuna viimane päew sellel tööpostil kulges äärmiselt igavalt siis otsustasin enda mänguvaramut rikastada ning dõunlõudisin ebausaldusväärselt tarnijalt endale Might and Magic II-e ehk vanakooli RPG mille VIII osa sai kunagi usinalt tambitud, arvutaja peal muidugi.
Seiani arvasin, et kõige suurem pettumus, mis mulle osaks on saanud seoses M&M-iga on saaga üheksas jagu, aga ei...vanakuradil oli ikka veel midagi varuks.
Tutvustus
Tegelikkus- Olgu , jõudis see kraam kohale ja hakkasin usinalt kolle tapma, kivaseid lükkama ja muidu tsirkust tegema. Mäng ise jättis mulje alguses , et tegemist on tutorialiga sest elusid oli lugematu arv ja save check point kah iga paari sammu tagant esindatud, aga ega see suremine eriti kerge ei olnudki.
Peale kümne minutilist plõgistamist lendas mulle ette kiri, milles mulle teatati, et ma olen tapnud kurja Daraka ja minu premeerimiseks avaldati mulle Gamelofti tiimi nimekiri, kes selle suurteosega vaeva olid näinud- üsna lühikest aega (sapine ääremärkus)
Mängu anatoomia- sa saad liikuda neljas suunas e. väga paljusid klahve sul kasutada pole vaja, ning viiendaks klahviks on löök/lükkamine/kasutamine, aga seda pole mõtet praegu meelde jätta sest kui mängus mingi uus nähtus esineb, hakkab selle kõrval kohe suunanupp ja õige klahvi kujutis vilkuma , nii-et märkamata seda jätta ei saa, kui väga sa seda ka ei tahaks.
Eesmärk jääb uduseks kuna tutvustustekst vilksatab su silme eest läbi umbes miljon korda kiiremini kui filmi eellugu türgi star warsis.(see link on parem kui see mäng- ääremärkus)
Sama kehtib ka erinevate levelite alguse kohta, aga kui sa pidevalt surma saad, siis saad niimoodi lause kaupa kogu teema teada. Mina ei saanud näiteks , ei huvita ka (Veel sapisem ääremärkus)
Melee-Kollid kes sind tappa üritavad , tahavad seda teha sulle otsa kakerdades, aga ranged-kollide puhul, esineb ka laskesektorite kasutamisoskust , ehki napilt (sapp,sapb,sappp,sabi)
Mängimisrõõm- olematu, ehk siis kõnnid ettenäidatud suundades ja vajutad keskmist softpadi klahvi tapad suure rõõmuga kolle.
Erinevaid lööke on sul tervelt üks ja sellega saad sa pihta kõigele, mis jääb sinust ette ja külgedele.
RPG elemente tuleb ette täpselt null korda tunnis ja RealTime tegevus annab sulle võimaluse see mäng oma telefonist maha kustutada, kümme minti peale alustamist.
Nagu surnult sündinud Hack&Slash mängule kohane taotakse jõudumööda jump and run teemat, aga kuna hüpped , ronimised jms toimib mängu juhtimisel siis ei saa sa ka parima tahtmise juures kuidagi mööda hüpata või mingi köie küljest alla pudeneda...oh seda mängitavust! (musta sappi näkku, ääremärkuse näol)
Kui te nüüd vaatate alumist (pilt nr. 2 ülevalt!) siis näete, et HP (tervislikkuse aste) all on veel sinine joon, märkega MP (mustkunsti tase ) - mängus seda olemas ei olnud, oli ainult HP millest lahtisaamiseks tuli seavaeva näha, kuna igalsammul komistas su garlickbreath wanker kirstu otsa, mille sisu sul alati tervise põhja vajutas - ma tänan ('ambikrigin ääremärkusena)
Peamised maagilised asjad olid surfilaud, mis paaris run-trough levelis, su jalge alla ilmus ja millega sa pidid okuslikult mänööverdama läbi tohutu takistusriba. (AROONIA HUNNIK- ääremärkusena)
Teine maagiline ja ühtlasi ainuke kasutatav riistvara oli lilla pall, seda sai peakohale tösta ja sellise tegevusega kustutada enda jalge all olevad tulemülkad, siis see kadus...
Kokkuvõte- Ehk siis: 5 eeku per 1 minut.
Queste pole!
Expi pole!
Leveleid ega skille ka mitte.
Vaenlasi on 5 erinevat 8 leveli peale.
Erinevat nänni ja relvi pole, uutest ja ilusatest riietest rääkimata!!!
A(s)sine RPG +1(2d10)
Olgu, ei viitsi enam .
Niigi olen kirjutanud kordades kauem kui mängu läbitagumine mul aega võttis.
Natuke kallivõitu , aga õnneks taob meie suur eeskuju ja projektijuht Kole-Jaanus, mu telefoniarve kinni- mängumaanias juba sellist asja ei tehta , et kompenseeritakse kulutusi mida on vaja teha, et hoida kätt mängumaailma pulsil!
Edu kõikide teiste mängude mängimises peale M&M II .
Hinne: 10/10- NOOOOTTTTTT!
Hinne: -10/10 (ei paku mitte kui midagi, aint võtab K-Jaanuse rahakotist veel viiskümmend eeku, aga ärge muretsege - tal on hea töökoht ja ta saab seda endale lubada )
A.G. McHilter
No comments:
Post a Comment