Järgnev tekst on originaalselt ilmunud arvutiajakirja EXE 93 aasta novembrinumbris. Autoriks Pronto ja BKnows. Ning kuna Pronto viimane Estcon lubas ,et neid vanu tekste võib vabalt skännida ja internetti riputada ja konkureeriva blogi (mängumaania) üks autoreid Cochrane, seda lubadust ka hiljuti enda Kombitsate päeva postitusega meelde tuletas siis siin ta nüüd on - täielik (ning üsna humoorikas) Day of the Tentacle läbimisõpetus.
Kõigepealt on aas, siis tuleb jõgi. Jõest hüppab välja kala ja irvitab. Mäng nimega Day of the Tentade ongi peaaegu (kuid siiski mitte veel täiesti) alanud. Lind ületab välu (lennates) ja möödub Villast. Villa seest tulevad välja torud, torude seest miskit rohelist möksi. Lind nuusutab möga ja sureb (R.I.R). Metsa seest väljuvad kaks veidrat tegelast (hiljem tuleb välja, et tegemist on nimikangelastega). Nad näevad välja nagu kaheksajala kombitsad, mille külge on loodus unustanud kaheksajala kinnitada. Lilla kombits võtab vinge
sõõmu rohelist möksi, rögiseb natuke ja "muutub supergeeniuseks, eriliselt pahaks ning kuskilt kasvavad talle käed külge kah. Ta vahib veidike ringi ning otsustab siis maailma vallutada. Ukse taga peatub hamster ning annab kella, majas elavad suht crõubid maniakid: Laverne, Hoagie ja Bernard. Maniakk Lavernil (edaspidi lihtsalt Laverne) on homme koolis loodusteaduste tunnis hamstrilõikus. Maniakk Hoagiel (edaspidi lihtsalt Hoagie) on mure lavashowga - vaja mingit pisiimetajat, kellelt kontserdi ajal päid otsast hammustada. Kõik ilusa rikub ära maniakk Bernard (edaspidi lihtsalt Bernard) kes avastab, et hamster toob posti. Kiri on Roheliselt Kombitsalt, kes kurdab oma rasket elu, eriti seda, et Lilla Kombits on vahepeal liiga targaks läinud ning dr. Fred kavatseb nad elimineerida. Kõikide nõrgukeste sangarid Laverne, Hoagie ja Bernard tormavad autosse, et vaeseid kombitsaid kurja dr. Fredi käest päästma minna. Algab kihutamine, koos kõikide kaelavenitamiste, kurvitamiste, lehmade ja bambusesse sõitmisega. Jõudnud Villasse (seesama, mis rohelist möga välja litsub) hargnetakse. Ahjaa, muide mängijal, st. SINUL avaneb nüüd lõpuks ometi võimalus midagi teha.
Bernard: Võtab pahnarestilt (rack for fliers) tolmuimejareklaami, aknalt suure papitüki kirjaga: "Geenius vajab laboranti (eriti juhmi ja töökat)!". Taksofoniga saab teha seda vana head münt-taksofonist-taskusse trikki. Mida nüüd? Seitsmes kitsetall roniks pikalt mõtlemata kellakappi, nii igaks juhuks. Kuid korralik mänguru nii ei tee: ta
mõtleb enne veidike, uurib kümmet muud asja ning alles hiljem, justkui kogemata, avastab, et kellaga pole kõik päris korras. Siis ta salvestab mängu, sest kapis võib elada kole koll. Loomulikult polnud seal koll (kellakapikollid on pigem Sierra mängudes), vaid hoopis salakäik laboratooriumisse. Bernard ronib kappi, lööb pea ära ning minestab. Sul aga avaneb võimalus demo edasi vahtida. Demo: Hoagie ja Laverne kohtuvad maja peal dr. Frediga ja saavad teada, et tegelikult on Lilla Kombits lõpmata halva iseloomuga ja tahab maailma vallutada. Dr. Fred saab teada, et kuskil nuusib ringi seesama kurikuulus Bernard ja ta aimab halvimat ... ja ongi nii - Bernard on kombitsad üles leidnud ja lahti päästnud. Lilla Kombits läheb maailma vallutamist lõpetama ja Roheline üritab teda takistada. Dr. Fred noomib Bernardi ja teatab, et tema rohelise-möga-aparaat tuleb välja lülida, kuid kuna hetkel on ilmselt juba hilja, topib ta kogu kamba ajamasinasse ja saadab nad eilsesse päeva. Ajamasin hävineb, Hoagie leiab ennast 200 aasta eest minevikust, Laverne 200 aastat tulevikus. Bernard satub tagasi tänasesse päeva ning peab nüüd dr. Frediga kampa lööma, et sõbrad hädast välja aidata.
Hoagie peab endale mingi elektrivariandi nuputama ning olevikus, kus asub ajamasina juhtpult, tuleb hankida $2 000 000 maksev briljant. Hoagiele mõtleb dr. Fred saata oma uusima leiutise - super-patarei - projekti, et tema vana-vanavanabla blabla-vanaisa Red Edison selle kokku monteeriks. Skeem on aga kuhugi kadunud ja Bernard peab selle nüüd üles otsima. Bernard: Võtab seinalt (hamsteri generaatori tagant) teadetetahvlilt superpatarei valmistamise õpetuse, mille nad, nagu ka "Help Wanted!" plakati, Hoagiele saadavad. Tegelikult peaks see käima nii, et Bernard läheb oma Chron-O-Johni juurde ja pistab selle sisse monteeritud peldikupotti oma saadetise. Hoagie aga peaks minema ja selle oma Chron-O-Johni potist välja õngitsema, kuid ajakokkuhoiu mõttes võib asju saata nii, et lohistad konkreetse eseme (elutu ja piisavalt pisikese) retsepiendi molli peale (need on ekraani paremas alumises nurgas). Veel tuleb Hoagiele saata see üliigav raamat, mida Bernard kogu aeg endaga kaasas tassib ning tolmuimejaid reklaamiv paberilipakas.
Hoagie: Läheb Villasse ning ronib läbi kellakapi labrasse, kus Red Edison oma leiutisi genereerib. Hoagie annab talle superpatarei skeemi ja "Help Wanted!" sildi, mille peale Red Edison teatab, et tal patarei valmistamiseks õli, äädikat ja kulda vaja on ning et Hoagie tema arvates laborandiks piisavalt juhm on, et tööle asuda (vaeseke ei kahtlustagi, et GEENIUSTE all sootuks red-edisone silmas ei peeta). Hoagie võib nüüd rahuga sisse vehkida laborandi veekindla kitli, novaatorliku vasaku-käe-haamri ja kolme eelpoolnimetatud patareikomponenti otsima minna. Mine nüüd George Washingtoni tuppa (teisel korrusel vasakult esimene) ja nügi voodi hästi sassi.
Tõmba kella ja teenijamutt tuleb tuba korrastama. Sel aja kui too voodiga mässab, virutab Hoagie koridoris ootava käru pealt seebi sisse. Kolmandal korrusel tutvub Hoagie rääkiva hobusega ning loeb talle niikauaseda igavat raamatut ette, kuni suksu magama jääb (olles enne oma proteesid viksilt veeklaasi pannud, sest kunsthammastega pole eriti meeldiv tukkuda).
Hambad taskusse ja hobuse vastas olevast uksest sisse. Vend Ned raiub kivirahnust välja vend jedi kuju. Pane tähele, et vend Ned on paremakäeline ja vend Jed vasakukäeline. Hoagie vahetab salamisi ära vend Nedi parema-käe-haamri oma vasaku-käe-haamriga. Vend Ned ei tule sedasorti haamri valitsemisega toime ning meistriteos on mineeritud. Jed ning Ned vahetavad kohad ja ongi tulevik muudetud. Olevikus (Bernardi mängumaal) võtab üks teatud kivist skulptuur justkui muuseas mõõga teise kätte. Edna (see vastik vanamutt), kelle toas kogu see ime sünnib, pääseb kerge ehmatusega. Hoagiel pole toimunust aga sooja ega külma, ta ronib hoopis pööningule ja omastab ämbritäie punast värvi. Pööningul katsub Hoagie vasakpoolset voodit - kriuksub (täpselt nagu mänguhiir) - ja kassis tärkab HUVI. Tagumisel voodil seevastu vedrusid nagu polekski (*clunk*). Kasuta kriuksuvat madratsit kaugema voodi peal, et kassi nõrkust enda huvides ära kasutada. Hoagie kriuksutab voodit, kass on ekstaasis, hiir aga peab omanikku vahetama.
Villa saalis pesitsevad kolmekesi sõbralikult koos George Washington, Thomas Jefferson ja külmetav John Hancock ning on ametis USA konstitutsiooni beetaversiooni kirjutamisega. Hoagie pistab ettepanekute kasti selle tolmuimejate alase lipaka, mis väidab, et igal ameeriklasel peaks keldris tolmuimeja olema. Konstitusiooni viiaksegi parandus sisse ja 400 aastat hiljem tekibki Villa keldrisse konstitutsioonikohane tolmuimeja. Ah jaa, väidetakse, et George on suht pädev kirsipuude raiumises. Paha lugu, õues kasvab kõigest üks pisike kreegipuuke. Hoagie võõpab kreegid puu otsas punaseks ning julgeb selles väites kahelda, mispeale George läheb ja raiub ex-kreegi maha. Laverne, kes 400 aasta pärast just sellesama kreegi latva kinni on juhtunud jääma, prantsatab maha ning jääb kombitsate kätte vangi.
Laverne: Väidab valvekombitsale, et tal on paha olla ja satub arsti juurde. Kombits-arstil on kiire inimestenäitusele (midagi koertenäituse sarnast) ja jätab ta kabinetti üksi. Pätsa seinalt Kombitsat kujutav pilt ja jaluta tagasi kongi. Seejärel nõua väljakäiku. Koduloomi on ju aastatuhandete hämarusest saati viidud ikka välja jalutama, kui loodus neid kutsub. Ruttu kempsu...see tähendab ajamasina juurde. Saada kombitsapilt Hoagiele ja skalpell Bernardile ning jäta Laverne Chron-O-Johni kõrvale passima. Hoagie: Tatsa tuppa (teine korrus, keskmine tuba), kus Betsy Ross õmbleb esimest USA lippu. Aseta kombitsa pilt süütu liigutusega lauale, kus vedelevad lipu kavandit. Laverne'i ajajärgus vahetub - triibutärnilipp samasuguse kombitsakostüümi vastu. Kõrvaltoast võta veinipudel ja vii see Thomasele, kes sulgeb selle ajakapslisse tulevaste põlvede tarvis. Mine kööki. Võta köögiriiulilt peotäis spagette, saada need koos hobuse-hammaste, hiire ning konserviavajaga Lavernele. Riiulil on veel pudelitäis õli.
Pesuköögist haara kaasa pang ja kapist nari. Köögis täida pang veega. Villa kõrval aasal tegeleb onu Ben elektri leiutamisega. Kõik on justkui omal kohal - tuulelohe, -mõnus mõte ning tõsine tahtmine. Mida pole - see on kõueilm. Taevas on nii pilvitu, nii pilvitu. Just paras aeg seep pange pista ja harjaga käru nühkima hakata. Loomulikult on kohe piksepilv platsis, välku lööb ja vihma kallab. Beni tuulelohe vettib lootusetult läbi ja ta läheb uut, veekindlat lohet leiutama. Hoagie võtab postkastist kirja, saadab selle Bernardile ja kuna kõik kreegid juba ammu punased, on tagumine aeg ka teatepang punase värviga eelpoolnimetatud prillikollile üle anda.
Bernard: Teiselt korrusel keskmises toas istub käpardist leiutaja ja plaanib enesetappu. Keegi nimelt ei hooli tema leiutistest. Lohutamaks leiutajat varasta toast purgitäis vigurtinti. Bernard jalutab edasi parempoolsesse tuppa, võtab riiulilt videokasseti ning tõukab külili ühe kõlaritest. Kui ta nüüd muusika ka tümpsuma paneb, kukub korrus allpool nätaki maha pagan-teab-kuidas lakke roninud kunstokse. Kukub maha ja lakke tagasi enam ei roni. Hiljem, kui aega on, nopi ta üles. Mine Bemardiga kolmandale korrusele ja vahelduse mõttes tõuka tädi Edna trepist alla. Tal
oligi halb komme teadmishimulisi noormehi nuppude juurest minema peletada. Muide, kui kujul mõõk ikka veel vasakus käes oleks, rabaks Edna sellest kinni ning kaval diversiooniakt nurjuks. Edasi pööningule, sealt läbi akna katusele ning võta lipuvarda küljest vänt oma valdusesse. Saada vänt Lavemele ja roni korstnast alla.
Laverne: Teata valvurile, et oled oma hädadega ühele poole saanud. Kongis hakka uuesti kurtma oma tervisliku seisukorra üle. Arsti kabinetist põgenedes roni kamina kaudu katusele. Monteeri vänt lipuvarda külge ning keri lipp alla. Lipp, mis nüüd sootuks teistugune välja näeb, istub Laverne'i seljas nagu valatult ja teeb temast üsnagi kenakese kombitsaneiu. Roni korstna kaudu alla tagasi. Kamina kõrval kükitab keegi sinine kombits, kes jagab rinnakaarte inimestenäitusele registreeritavatele isenditele. Pea meeles: hinnatakse parimat naeratust, parimat soengut ja itsitust. Teise korruse keskmisest toast võta pikendusjuhe ja rulluisud. Rulluisud paneb Laverne muumiale jalga ning nimelipiku rinda. Väike tõuge ja uus võistleja ongi võistlustules. Mine teise korruse vasakpoolsesse tuppa ja ava konservi-purgiavajaga ajakapsel ning võta pudel 400 aastase veiniga mis, tõsi küll, vahepeal äädikaks (*hint* *hint*) käärinud ja saada see Hoagiele.
Bernard: Kuhu me jäimegi... ahjaa. Söögisaalis mõrvi kloun OOZO skalpellitorkega ning tolle jäänustes sorides leiad omale naerukarbikese. Saada see Lavernele. Kamina kõrval on põrandas võre. Bernard avab selle ja asub «lõksutavaid lõugu» jahtima. Jahib, kuni hambad auku satuvad. Bernard võtab need ja saadab Hoagiele. Nüüd on vaja kööki minna, laualt kahvel rabada (saada see Lavernele) ja kohvimasinast kohvikannud kaasa võtta. Kui sa olid vaevunud Ednat enne tema kõrvaldamist pinnima, siis tead, et dr. Fredil on sheifis leping väärtusega kaks miljonit dollarit ehk täpselt niipalju, kui on vaja uue briljandi ostmiseks. Kahjuks suudab ta meenutada oma sheifi koodi ainult kuutõbisena ringi kõndides. Et aga dr. Fredile kuutõbine olla ei meeldi, siis kaanib ta ahnelt hirmkanget kohvi, et mitte kunagi uinuda. Salakavalalt naeratades vala keldris närviliselt kohvi kõrri kallava dr. Fredi tassi kofeiinivaba kohvi. Dr. Fred uinub momentaalselt ning suundub otsejoones kabinetti sheifi manu. Esialgu lase tal rahus rabeleda ning mine teise korruse vasakult esimesse tuppa. Las Bernard jätab (esialgu) paksmao sinna kus ta on kuid uks pane kinni küll. Võta ukse eest võtmed ning jaluta Villast välja. Keegi maskis vend ukerab seal vägeva metallkangiga auto pagasiruumi kallal, väites, et on võtmed koju unustanud. Kui Bernard talle võtmed annab, saab ta kangi endale. Mine esikusse ja känguta kangi abil näts koos mündiga põranda küljest lahti. Nüüd tagasi paksmao manu. Bernard mälub kummi niipalju, kui vaja ja omab juba kahte läikivat kümnesendist (no on kröösus). Käes on paras aeg paksukese arvel veidi nalja teha. Topi mündid seinal olevasse masseerimismasinasse ja voodi hakkab kentsakalt hüplema. Paksukese maha hüpitanud, võta voodilt läbihigistatud sviiter (*yuck*) ja mine koridori.
Olles kindel, et keegi ei näe, kangi kommimasinat oma vastomandatud seasõraga. Tulemus - $876 600 väärtuses veeranddollarilisi. Kolmandalt korruselt leiad sa parempoolsest toast Weird Ed Edison! oma margikogu imetlemast. Vehi sisse ta hamster ning piserdata markidele justkui muuseas pisut tinti. Arva, kes oleks peaaegu mullatoidule läinud? Igatahes õnnestub Bernardil siiski toast õigeaegselt kaduda, vaid juhuslik margialbum tabab teda näo piirkonda. Albumist irdub üksik mark, mis kuulub peatselt Bernardile. OK, ole nüüd hea laps ja vii album ilusti Edile tagasi. Vigurtindil on nimelt selline omadus, et ta pikapeale haihtub jälgi jätmata. Usu mind, Ed rõõmustab hirmsal kombel. Kui sul peaks veidi rohkem aega olema, kasuta arvutit ning mängi läbi Maniac M ansion I (sellep play-to-wini võid leida ehk Lascaux või Altamira koopamaalingute seast :P ).
Mine ruumi, kust Edna enne seda õnnetut vahejuhtumit trepiga sind tavaliselt minema peletas. Võta videokassetile stseen dr. Fredi ja sheifiga ja mängi see siis 2 x aeglasemalt maha, et koodi rahulikult vaadata. Pagan teab kust saabuvad aga mingid maksuagendid ja dr. Fred rabatakse trassilt maha - õnneks siiski alles pärast seda, kui kood on teada saadud. Edasi suundu Dwayne'i (saamatu leiutaja) tuppa ning anna talle Hoagie saadetud kiri. Dwayne põrutab Baltimore'i, mis on Villast piisavalt kaugel, seetõttu ei jõua ta tagasi isegi mitte mängu lõputiitriteks. Põrandalt võta BANGiga püstol. Telekas reklaamitakse ikka veel kahemiljonist briljanti. Koridoris pista hamster jääkappi paremaid aegu ootama. Lasku esimesele korrusele dr. Fredi kabinetti. Võta sahtlist valge värvi purk ning laualt tshekiraamat. Ava sheif ja leping on kah sinu. Mine pesukööki ja topi see higine *blöäk* sviiter kuivatusmasinasse. Luuk kinni ja kopikuid sisse nii kähku, kui torust tuleb. Alles siis taipab õnnetu Bernard lugeda hinnakirja seinal. Lihtne aritmeetika näitab, et $876 600 X 4 X 30min = suht kaua. Igatahes enne paarisadat aastat tal lootust oma sviitrit tagasi saada ei ole (*hint* *hint*). Roosast kapist leiad lehtri, mis marjaks (tegelikult küll lehtriks) ära kulub. Mine kaminaruumis sigarimüüja juurde ning vaheta osavalt ära tema püstol oma tuki vastu. Naljaviluks võid ennem ka ühe tema poolt pakutud sigaritest vastu võtta. Pärast vahetust pead seda tegema ka ilma naljaviluta, et omandada üks neist pauguga sigaritest.
Saada püstol ning sigar Hoagiele. Roni kamina ja korstna kaudu katusele. Bernard astub aknast sisse ja avastas hoolikalt sisse pakitud dr. Fredi õiglast und magamas. Tõsta dr. Fred nöörist välja, sest magavad doktorid nööri ei vaja. Astu aknast välja ja viska nöör üle ploki. Nüüd korstnast alla ja Surnud Veli Tedi pooma. Viska Tedile silmus kaela, mine katusele jaaaa TÕMBA (nöörist muidugi). Seejäre roni tagasi katusekambrisse. Dr. Frea ; härraste maksuametnike poolt veel punase lindi (red tape - bürokraatia sisse mässitud. Et saada tema väär järglaseks peab mr. Muumiagi pi viimistluse saama. Jääb vaid üle teos:: osav kerevahetus ja vaadata õpe animalõiku viipekeele valdamise tähtsast rollist meie igapäevaelus Nüüd seo nöör ühte otsa pidi dr. Fredile ümber, roni aknast välja ning sikuta teisest. Pärast väikest ebameeldivat vahejuhtumit suue paugu (ja auguga), asu laboris dr. Frec toibutama. Pista talle lehter ammjk lõugade vahele, suuna paras annus seda kofeiinirikast pruuni vedelikku talle suhu ning naudi ilutulestikku. Lase doktc-kirjutada sheifist näpatud lepingule. Selleks pead talle igast kaali ajama - kuid nagu ikka, on kõige absurdsem variant õige. Kleebi mark ümbrikule ja saada ümbrik Hoagiele.
Hoagie: Palu mr. Georgel pisut sigarit lutsida (kadunud hammaste eest firma ei vastuta). Lohutuseks paku talle need tantstõbised proteesid, mis Bernard oli ennem osavalt lõksu püüdnud. George näeb oma lagisevate hammastega piisavalt külmetav välja, et Torn Jefferson oleks nõus oma viimasegi halu ohverdama ja Rahvaste Isa auks tule tegema. John Hancock, vana külmavares, on asjade sellise käiguga igati rahul ja laseb oma tekil maha libiseda. Hoagie kasutab juhust, võtab teki, turnib treppe mööda katusele ning topib korstna tekiga kinni. Kamin hakkab tuppa paksu tossu sisse ajama ning rahvas põgeneb toast tulekahju kartuses. Kuna keegi ei näe, vehi sisse laual olnud kullast teraga sulg.
Nüüd, kus sul on patarei jaoks olemas kõik vajalikud komponendid, mine keldrisse ja anna kraam üle Red Edisonile. Red valmistab mõne töise hetkega kuldsulest, äädikast ja õlist selle Hoagiele nii vajaliku riistapuu ning pistab selle riiulile. (Muuseas Red tundub olevat üsna osav mootorsaagide ja muu sellise käsitsemisel). Mina pista Bernardi poolt saadetud kiri posti ning sea sammud üles Benjamin Franklini tuppa. Ohverda tema uue tuulelohe heaks oma veekindel vihmamantel. Hiljem koos Beniga välul olles poeta vaikselt lohe küljes olevasse taskusse om superpatarei, mis on hetkel laadimata ja kui kästakse lohe lendu tõugata, siis tee seda. Välk lööb täpselt õigel hetkel õigesse kohta, patarei saab laetud ning lohe teeb hädamaandumise. Nopi patarei maast üles ning ühenda see Chron-O-Johnist väljuva juhtmega. Höagiega on asi ühel pool.
Laverne: Mine ülemisel korrusel peetavale inimestenäitusele. Lase Bernardil endale kunstokse saata ja sokuta see siis oma põhikonkurendi (Malviina.. err.. Haraldi) nina alla. Harold disklahvitakse ainsa klahvivajutusega ning muumia shansid paranevad koha võrra. Laverne asub muumiat üles lööma. Muumia make up: kahvliga kohendatud spagetisoeng ja hobuse hiigelhambad. Pista ka naerukarbike muumia taskusse ning palu kohtunikel hinnata võistlejaid kõigis kolmes punktis. Valged alustavad ja võidavad ning muumia saab esikoha. Viska pilk jääkappi, hamster on pärast kahesaja-aastast külmetamist ikka veel seal, kuigi hirmus härmas. Mine kööki, pista hamster mikrolaineahju ja sulata ta üles. Mitte mingi juhul ärge proovige seda kodus, vähemalt mitte enne hamstrisõbralikku 22. sajandit. Kui te just ilmtingimata tahate midagi ahju toppida, siis olgu selleks näiteks kanamunad või õllepurgid (toimetus võimalike kahjude eest ei vastuta). Pesuköögis lõpeb just Bernardi poolt reserveeritud masinaaeg ja tsentrifuug peatub. Kougi sealt välja oluliselt kokku kuivatet sviiter (size XXXXS) ning vea see hamstrile selga. Mine maja ette ja peleta minema aia all pihelev kass. Mäkerda aia see koht, kus kass selga sügas, valge värviga kokku ja astu eemale. Kass litsub ennast aia alt läbi ning - voila - omandab ehtskunksiliku
välimuse. Ehmunult pageb ta katusele ning kukub oma mimikrit maha noolima. Meelita ta hiirega alla ning topi ta taskusse, hamstrile seltsiks. Pane pikendusjuhe ühte otsa pidi aknast sisse ja teist otsa pidi Chron-O-Johni juhtme külge. Mine kongi ning ulata valvurile auhinnaks saadud kombitsaklubi priipääse. Valvur tõttab süllekukkunud õnnest oma naisele rääkima. Lülitasuurest nupust välja vange vabast maailmast, tiigritest ja SKUNKSIDEST (*hint* *hint*), eraldav jõuväli. Peleta nad oma kass-skunksiga mjnema, ning valvur, kes ennem kiivalt takistas Lavernet kellakapi kallaie pääsemast, TORMAB neid jahtima Roni kellakapi kaudu vanasse labrasse. Ühenda pikendusjuhe generaatoriga ja ürita hamstrit jooksurattasse toppida. Pärast kahetsusväärset intsidenti poksikindaga teeb hamster siiski vehkat ja otsib <hiireurust poliitilist varjupaika. Pista konstitutsioonikohane tolmuimeja lontipidi hiireurgu ning põgenik on peos. Ava luuk, võta tolmukera masinast välja ja taasta hamstri GOST-ile vastav välimus. Lükka hamsatagasi rattasse. Ka Lavernega on asi kombes. Bernard: Mine lähima telefoni manu, ning telli endale üks kahemiljoniline briljant. Tänu Hoagie ja Pony Expressi ühistele jõupingutustele on dr. Fredi Shveitsi pangaarvel just parasjagu niipalju raha, et saab briljandi eest tasuda.
Demo: Ostetud briljant topitakse peamasinasse, rahvas ronib oma Chron-O-Johnidesse ning kõik saavad uuesti kokku.Nüüd vaja vaid veel eile Sludge-O-Matic välja lülida... kuid ootamatult saabub kohale Lilla Kombits, kaaperdab ühe Chron-O-Kempsu ning kaob, Roheline Kombits hõivab teise ning kogu ülejäänud kamp pressib ennast kolmandasse. Professor jõuab veel midagi öelda filmi «Kärbes» teemal, kuid on juba hilja - sihtpunkti jõudes astub ajamasinast välja paljupäine peategelane ja on suht nördinud. Lilla kombits on möödaminnes soetanud hiigelarmee iseenda erinevatest aegadest kokku veetud versioonidest. Kõige vanim neist on varustatud superrelvaga: vähendajaga, mille mõju kolmik peatselt tunda saab. Tundub siiski, et see riistapuu ei fungi eriti hästi. Hoavernard: Ürita avada R tähega märgitud ust ja sealt juba vähendatud kujul sisse lipsata. Kiiresti pressi ennast läbi hiireaugu naabertuppa ning kui oled tagasi saanud oma originaalmõõtmed, relvastu keegli kuu liga. Laboris mõrvi kombitsa-kamp osava kuuliheitega. Aga just siis, kui kõik paistab juba korras olevat, ilmub kohale Lilla Kombits omavähendajaganing jama jätkub. Meelita teda oma püstolit noopis dr. Fredi peal proovima. Kombits jääbki lõpuks nõusse ja laseb ühe siraka täpselt dr. Fredile otsaette. Oma õnnetuseks ning kogu inimkonna õnneks tabab ta aga doktori laubal kiiskavat peeglit ja...
... MÄNG ON LÄBI...
Lõpudemo vaata ise. El
Pronto & BKnows
Kaart olevikuversiooni majast kus enamus tegevus toimub. Kaart ise pärit siit aadressilt Kus neid ohtralt veel erinevatest mängudest. PS suuremalt imetlemiseks klõpsa pildile.
No comments:
Post a Comment