Leidja

Friday, November 30, 2012

What makes you tick? (2007)


Eellugu: tahtsin mängida moodsat mängu "What makes you tick?: A Stitch in Time", aga kõikjal soovitati esmalt selle esimene osa ära mängida. Kuna seda saab internetis täiesti tasuta teha (või arvutisse alla laadida, vajuta siia), tahtsin muidugi proovida.

Tegu on küllaltki lühikese mänguga - mängisin seda kokku kaks õhtupoolikut, mõlemal ehk paar tundi. Muidu on sihuke üsna mõnus indievärk. Kui ma üldse millegi järele igatsesin, oli selleks see, et dialooge polnud sisse räägitud, neid sai ainult lugeda. Aga graafika mulle meeldis (mulle see vanakooli 2D istub), sisu oli huvitav ja ülesanded mõistlikud, kuigi liiga kerged. Eeldaks, et nii kerge mäng on pigem lastele suunatud, aga ametlikult vist siiski igale vanusele. Nii et oleks ma selle eest raha maksnud, tõmbaks nina pisut kirtsu, aga kuna tarbisin seda tasuta ja nö eelloona, oli just päris lahe ja aitas õiget eelhäälestust saada.


Mitte et mul seda tegelikult vaja oleks läinud, sest järgmiseks panin teise osa demo käima ja no ei tärka minus huvi, kui kogu graafika on ühtlaselt plass ja ühte tooni, ning näeb välja, nagu keegi tabavalt ütles, nagu oleks see "Monkey Islandist" varastatud. Ainult selle vahega, et Monkey Island oli vähemalt värviline, asju oli seal lihtne märgata jne. Näitan kohe seda plassi pilti ka:

Kui tahate seda demo oma silmaga kaeda, minge siia ja valige paremast äärest see, mis teile huvi pakub. Iseenesest ei ole see ju kallis ka, ca 10 eurot, lihtsalt kui ma juba raha välja käin, tahaks selle eest saada ka värvilist pilti ja sisseräägitud dialoogi. Vähemalt selles mängus tundus mulle, et see, et dialooge ei kuule, on miinus, mõnes vanaaegsema stiiliga asjas see üldse ei häiri.

No comments:

Post a Comment