Leidja

Saturday, May 12, 2012

Mount and Blade: Warband - GoT: A Clash Of Kings (mod)



Ove juba kirjutas kunagi pika jutu Mount & Blade-i kohta ja ülelugeda saab seda siit.

Tema poolt ülestähendatud kirjaread lahkavad siis esimest MB versiooni. Peale esimest ilmus kõigi seaduspärasuse reeglite järgi nähtavale, aga uuem versioon ja see kandis nime Mount and Blade - Warband.
Warbandi peamisteks erinevusteks võrreldes eelkäijaga oli see, et mingi rahvus muudeti slaavipäraseks ning mänguväljadele puistati peotäis printsesse ja muid tähtsaid puudrininasi.
Otseselt halvemaks see mängu ei teinud, väga palju paremaks ka mitte.


MB puhul tuleb esmajärjekorras mainida, et seal on ülimalt hea ratsasõdimise süsteem ning - et mängul on lausa enneolematult suur tüütavusaste.
Väljendub see selles, et esimesed neli päeva on täis rõõmsat ja nauditavat game-playd ja pärast seda ei ole vähemalt minu tutvusringkonnas enam keegi suutnud asja käsile võtta.

Ma nüüd räägin küll enda eest, aga üldiselt on mul kombeks mänge, mis mulle korda lähevad ka hiljem pelada - MB aga rändab kiirelt prügikasti peale igat katset see uuesti ette võtta.

Aususe mõttes peab üles tunnistama ka selle, et kogu eelnev irin on mõnes mõttes tiba mööda, kuna MB on peamiselt siiski Multi-player mäng ja keegi pole vaevunudki sinna midagi üksikmängimist soodustavat sisse lükkama.
Samas, kunagi ma mängisin pohmakaga regulaarselt ühte veel hullemat nähtust, mille nimi oli Knight online. Ko-d mängides vältisin ma kõiki party-invite ja "hejj-si" ning ... mul oli kõvasti lõbusam ja seda tunduvalt pikemat aega.

Aga - täna tuleb juttu Warbandile ehitatud A Song Of Ice And Fire teemalisest modist, mille kirja saamisega ma loodan GoT-i teemaliste postide triloogia lõpetada ning millestki asjalikust kirjutama hakata.
Siinkohal jätkan siis väljahõigatud Westerose teemal.

MB Wb - A Clash Of Kings ei paku oma olemuselt midagi uut.
Lootsin , et ehk on sinna sisse minginegi story-line sisse keevitatud, sest TC-modide puhul on vaat-et reegel, et mod on parem kui baasmäng ise, aga ei hellagi. Absoluutne sandbox, mis tähendab, et ehita endale ise lugu kokku, aga...kahjuks see ei toida. Vähemalt mitte eriti kaua ja veel vähem korduvalt..

Kokkuvõtteks absoluutselt sama diil, mis varasemate Mount and Bladedega, ehk siis alusta kuskilt, kogu kokku miskeid ja keskeid ning peksa nende miskite või keskitega kuskil kedageid - ainukese vahega, et asunduste ja tegelaste nimed on Jää ja Tule Laulu raamatutest tuttavad...

H: 4/10 e. mitte midagi põnevat ja taustamuusika muutub hoolimata oma "ajastuhõngulisusest" kiirelt väljakannatamatuks...





5 comments: