Leidja

Wednesday, January 2, 2013

Yesterday (2012)


Mmmm, seekord on väga raske arvustust kirjutada. Ma ei ütleks, et see oleks halb mäng, see sai siiski adventuregamersilt neli tärni. Ja kõik teavad, et kui juures on hoiatus teemal "mõne jaoks võib see liiga kerge olla", siis mina päris kindlasti nende mõne hulka ei kuulu, nii et sellega ei olnud muret. Sellest hoolimata oleks minu maksimum 2.5 punkti viiest.


Mäng on selles mõttes huvitav, et sama teemat näidatakse mitme erineva nurga alt, aga mõned tegelased on täiesti naeruväärsed. Selle kannataks veel välja, et seda on ühe peategelase kallim ja lisaks ka tema vaimne õpetaja, aga see, kui arch enemy ka on lihtsalt naeruväärseks tropiks tehtud, viib kuidagi kogu mängu taseme alla.



Mängu muusika ei läinud alati temaatikaga kokku, lisaks, kui kuskil liiga kaua jokutada, sai see lihtsalt otsa. Iseenesest ei muutnud see midagi, sest see oli niigi paras liftimuusika ja sobiski ainult tapeediks. Asjade vaatamise ajal oli ainult tekst, kõike polnud viitsitud sisse lugeda. Ja minu niigi tumedalt ekraanilt ei olnud osad asjad vahepeal näha ja mängu hotspottide näitaja oli mingi totra võistluse moodi - kui sellele nupule vajutada, tuli ca üheks sekundiks kõigi katsutavate/vaadatavate asjade kohale pisike helendav tärnike. Mina olen nii mugav küll, et ma tahan, et mul oleks võimalik reaalselt näha, ega ma midagi ei unustanud. Ja-jah, TÕELISED žanrifännid sülitaksid sellise jutu peale, aga nii on.


Igatahes ei hakanud mäng minu jaoks kuidagi toimima. Esimene pool oli üsna huvitav, aga sealt edasi huvitas mind küll lugu, st ma tahtsin näha, mis edasi saab, aga mind ei huvitanud sugugi see, kuidas sinna jõuda. St viitsimine mõistatustega tegeleda kadus lihtsalt täiesti ära. Ei tea, kas asi oli selles, et ma eeldasin, et naljad on paremad, horror rohkem päris horror (mina siin mängus mingit horrorit ei näinudki), ajapuuduses või selles, et ma olin mängu lõpetamise ajal väsinud, aga mina tegin lõpu lihtsalt walkthrough'ga ära, et kiiresti näha, mis siis saab ja kas lõpp on huvitav, sest ma lihtsalt ei VIITSINUD selle mänguga rohkem tegeleda ja tunduvalt paljulubavam Deponia ja üks mäng, mille nimi mul muudkui meelest läheb (see on küll hea märk, eks) ootavad.
Otsus: raha ma selle eest küll ei soovita maksta.

No comments:

Post a Comment