Leidja

Monday, January 14, 2013

Just Dance I


Nagu Agu, kes sihvkasid sõi, alustan ma algusest ja ajan jälle kõik süü enda tütre kaela.
Kõigepealt ajan ma tema kaela selle, et ta kuskilt kõhuviiruse välja koukis ja ei luba isa väriseval südamel öist und nautida. Teiseks ajan ma tema kaela selle, et tütarlaps nagu tütarlaps ikka, tunneb ta suurt huvi jalakeerutamise vastu. Sellepeale mõtlesingi, et võiks plikale Dance Padi muretseda ja kõik oligi ilus ja tore seni, kuni mu kaasa mulle ühte väikest asiaati tutvustas:





Peale seda sain ma aru, et dance pad ei olegi nii vahva asjandus kui ma oma peas ette kujutasin. Lisaks sellele, et fun factor paistab olevat kuskil Minesweeperi kandis, ajab ka muusikavalik kõrvad s-tähega vedelikku sülgama.
Selge oli aga see, et tantsu peab saama ja saigi  - Just Dance I Wii editioni näol.
Takka tark olles tuleb öelda, et väga õige otsus sai langetatud, kuna muusikavalik oli korralik.
Kes siis ei tahaks purjus peaga "Cotoneye Joe" järgi jalaga keerutada - oleme me kõik ju farmeritest pärit.
Kui nüüd kell kolm öösel tõsisem noot võtta ja natuke tarka juttu ajada, siis ülevaade on järgmine:
1. Lugude listi võib iga üks vahtida - siit
2. Tüüpilise eestlasena oli raske vedama saada, sest noh olgem ausad, enamus muusikast jääb minu maitsetusest väga kaugele. Nii ma alustasingi Iggy Popi "Louie Louie'ga" ja näitasin kõigile hambaid, kui midagi muud esitusse tuli.
3.Tüüpilise eestlasena on nüüd raske pidama saada. Näiteks on Just Dance'ist saanud põhiajaviide vanemate juures pidutsedes ja jõulude ajal vahetasime isegi luuletused jalakeerutamise vastu.
Ok, nagu igas seltskonnaski, oli tegelikult ka meil paar inimest, kelle sisemine ebakindlus oli liiga suur, et perekonna ees pult kätte võtta ja natuke kaasa vehkida, aga mis meil neist.
4. Müüt sellest, et Wii-ga mängides piisab ainult käte ühe koha peal raputamisest ei pea paika. Tegelikkuses tuleb päris palju ennast liigutada ja koordinatsioon on seejuures väga tähtis.
5. Fun factor on päris korralikult suur, kui väikese veini kõrvalt oled nõus ka iseenda üle nalja viskama.

Kokku võtaks lühidalt: heas seltskonnas on tegemist suurepärase meelelahutusega.

No comments:

Post a Comment