Leidja

Thursday, January 3, 2013

antimängupostitus (The Dark Eye: Chains of Satinav)

Esimest korda kirjutan ma mängust, mida ma ei mänginud kauem kui viis minutit. Mul ei olegi vist kunagi varem isegi mitte juhtunud seda, et mäng läheb normaalselt käima (kuigi see jooksis mul veidi aeglaselt ka) ja ma lihtsalt ei mängigi seda.


Esiteks hakkasid mulle see paljukiidetud imeline graafika täiesti vastu. Ma ei tea, miks, aga selle mängu välimus ei olnud minu jaoks üldse nauditav, pigem vastupidi.



Teiseks. "Näitlejatöö" oli umbes sarnane nagu selles videos. Täiesti puine tekst, mis on täpselt sama moodi ka esitatud, nii et tekib tunne, et inimesed peksti seda tegema, mitte ei valinud nad ise seda ametit.


No ei istunud see teema mulle. Ei meelitanud kuidagi mind see, et pisikesel linnupüüdjal oli vaja teiste poistega võistlemiseks mingeid vasest lehti otsida. No teised andsid tappa ja võtsid ühe tema oma ära, nii et nüüd on tal vaja see kuidagi tagasi saada. Ehk mõnele sobib rohkem, selles mõttes oleks täitsa huvitav, kui arvustuse teeks ka keegi, kes reaalselt seda mängida viitsis.
Treilku:

No comments:

Post a Comment