Leidja

Friday, January 4, 2013

Achievement hunter, Oktoober - Detsember 2012

Ma olen tükk aega vaadanud kus kõik kribavad siin ja mina istun nagu rudiment nimekirjas. Ometi ma kulutan päris viisakalt aega mängimisele. Vahepeal isegi ebaviiskalt palju, nii et paljud asjad kipuvad kõrvalt venima. Samas ei mängi ma alati selliseid mäng, millest viitsiks või oleks pikalt pajatada. Seega mõtlesin, et teeks siis korra kvartalis väikese ülevaate tõestamaks, et minus ikka voolab mänguri veri.
Postituse nime osas  ei ole ma muidugi eriti originaalne, kuna on olemas sama nimega youtube'i kanal, mida ma vahepeal vahin. Samas minu mängurluse juures on väga määravaks mingite eesmärkide saavutamine, millest on aru saada kui ma mõned postitused olen ära teinud.


Mäng number 1!!! Poppit


Tegemist on täiesti ajuvabalt sõltuvust tekitava brauseripõhise mänguga, mille põhieesmärgiks on kõikide kingituste vabastamine. Selle jaoks tuleb katki torgata ühte värvi õhupalle, mis moodustavad vähemalt paari. Alguses mängisin ma seda lihtsalt ajaviiteks, sellest aga kasvas välja eesmärk 2000 punkti täis saada.


Peale selle täitmist ei ole ma mängu kordagi käima pannud, sest selle saavutamiseks kulutasin ma oktoobris keskeltläbi kaks tundi päevas.

2.Worms Aramageddon


Siinkohal hakkan ma kõva häälega süüdistama enda tütart, kes kurtis et tal on nii igav. See lõppes aga sellega, et ma leidsin plaadihunnikust Worms Armageddoni plaadi ja mõtlesin, et hea lihtne mäng plikal pelada. Reaalsus aga oli see, et nostalgia võttis võimust ja enamuse ajast, mis ma novembris mängimisele kulutasin, möödus ussikesi tappes.

  
Wormsi pean ma siia maani üheks parimaks ajaviitemänguks koos sõpradega, sest põhikooli ajal sai seda klassikaaslastega nõrkemiseni mängitud. Mängu mõte on lihtne - sul on hunnik igasuguseid relvi, millega korda mööda käies on vaja vastasmeeskonnad maha nottida. Relvastus koosneb kümnest erinevast kategooriast, milles igas on viis erinevat relva. Relvade kasutamisel on väga suur rõhk füüsikal, sest paljude puhul tuleb arvestada nii aega kui ka tuult. Mina jagaks relvad põhimõtteliselt kaheks.
Esiteks tavarelvad, nagu uzi, bazooka, pumppüss, kirves, vibu jne. Teiseks on ports täiesti jaburaid relvi nagu pildil olev betoonist eesel, hullunud lehmade kari, vigisev vanamutt, armageddon ja palju teisi täiesti napakaid asju. 
Wormsis sai mul lõppeesmärgiks 1000 ussikese tapmine Death Matchis, mis alguses tundus lihtsana aga jõudes tasemele, kus vastas on sul viisteist kõrgema taseme ussi ja endal ainult kaks, läks asi raskeks. tagasi lihtsaks muutus mäng siis, kui 900 ussi oli juba tapetud.
Mängus on ka võimalus missioone teha aga see ei ole mulle Wormsi puhul kunagi istunud. Samas sõpradega ajaviitmiseks on see mäng minu jaoks ajatu klassik.

3. Battlestrike: Road to Berlin


Vaatasin, et Rents on uue popi teema leidnud - mängude üle vigisemine. :D Seega ma vigisen kah. Peale suurt Wormsi maaniat tekis mul ilge tahtmine natse mättasse tampida. Võtsin siis lahti Wikipedia II Maailmasõja mängude nimekirja ja vaatasin, et Battlefield 1942 koos lisadega on läbi mängitud. Järgmisena tuli ette Battlestrike ja nimi "Teekond Berlini" tundus asjakohane. 


Reaalsuses ainus pilt, mis ma sellest mängust nägin oli selline. Kui ma esimese kümne minuti jooksul ei suutnud tabada kuulipildujaga mitte ühtegi Fritzude hävitajat sai mul siiber. Alguses mõtlesin ma veel, et äkki ma olengi nii sitt FPS-ides aga siis tuli mulle meelde, et Call of Duty United Offencive's oli ka samasugune missioon ja seal sai ikka Fritze korralikult sõelapõjaks kõmmutatud. Teine toter asi oli see, et vahepeal lendasid hävitajad ka läbi minu lennuki tiiva, ilma et midagi oleks juhtunud. Seega ei soovita ma seda mängu mitte kellelegi. 


No comments:

Post a Comment