Leidja

Thursday, March 1, 2012

"Might and Magic: Retards", mis tuntud ka kui "M & M: Heroes VI"


Njah, kuni MM6-e tulekuni mõtlesin ma , et ainuke mäng millest ma vahtu pritsimata rääkida ei suuda on Empire TW, aga näe - eksisin.

Ega ma sellest pikalt kirjutama ka ei hakka, kuna viimased kolm-neli kuud pole ma seda viitsind näppidagi, sest screensaver-i vahtimine tundub ajaviitena huvitavam ning eila sai raibe lõpuks ka HDD-lt maha võetud.
Ütleme lihtsalt nii - kui sulle, kallis lugeja, meeldisid varasemad HoMM-id ( k.a. rajalt veidi kõrvale hüpanud vasikas H4) just sellepärast mida nad endast kujutasid või mille pärast nad kohati unikaalsed olid, siis tea, et saaga kuues osa ei ole see mäng, mille puhul sa võid loota, et tuleb mingi patch või expansion mis mädakalad akvaariumist välja sõelub.

Pole lihtsalt lootustki, sest mäng on lihtsalt rohujuure tasandilt mäda ja seda kasvõi sellpärast, et UBiHole-i poolt HoMM-i fännidele antud lubadus - "back to the roots" - tähendab olemasoleva järgi otsutades, et: "me kaotame ära kõik mis Herosest Herose tegi ja sellises suurusjärgus, et H4 tundub selle kõrval H3-e täpne koopia".

Sähket , olge lahked...

H: 0/10 e. väärtusetu saast.


9 comments:

  1. No NII halb see nüüd ka ei olnud. Annan selle sama hinnangu mis HMM5-le, ehk siis "vahepeal täitsa mängitav".

    ReplyDelete
  2. Oli Isake, oli....H5 oli vähemalt arenguruumi ja selle tulemusena sündis minu jaoks sarja parim Hot-Seater, ehk HoMM5-ToE.
    H6 on igav, vigane, labane, lihtne, kole, mõttetu, nüri, tobe... jnejnejne.

    ReplyDelete
  3. Ma nüüd löön jala maha ja olen rebel väites, et HOMM4 on seeria kõige parem osa. Mängitavad kangelased andsid sellele mängule NII palju juurde. Paraku tänu sellele kollektiivsele IV bitchimisele kaotati see suurepärane featuur juba viiendas ära. Lambad raisk.

    ReplyDelete
  4. mulle kuuendas see mõjualade järgi kaevanduste ja dwellingute jagamine tundus päris huvitav lähenemine. Mängitavuse osas peaks winows mind varsti teavitama, et mul on desktopil unused icon.

    ja mine metsa, Adi, mängitavad kangelased imesid vilinal.

    ReplyDelete
  5. Jah, mine putsi Adi.
    Mulle kangelased lahinguväljal meeldivad, aga erinevalt ntx Age Of Wonders 2-st olid asjad balansist väljas.
    See tähendab, et need kangelased olid mingi hetk nii üle(loe: liiga üle) kõigist, et lihtsalt monstärite kaasavõtmine tundus liigse ballastina.
    AoW2-lt oleks tulnud õppida selle koha pealt...

    Kalver
    See mõjualade värk(ja kärbitud ressurside arv) on ainult/peamiselt selleks, et debiilne AI ellu suudaks jääda.
    Europa Universalise foorumis esitas kunagi keegi küsimuse, et kas järgmine EU tuleb ka sama tüüpi AI-ga, mis Empires: Total War ning mingi EU-tiimi tähtis nina vastas selle peale, et E:TW-d mängides ei hakanud talle seal mingit AI-d silma*... Heroes 6-e kohta saab sama öelda.

    *Ilge viisakuste vahetamine tuli sellest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krt, AoW2 ja HoMM4 tulid mõlemad 2002 välja..

      Delete
  6. Mängitavad kangelased võivad mitte meeldida, aga nad andsid ikka meeletult suure taktikalise lisaväärtuse. Nii varasemate kui hilisema (pole kuuendat proovinud üle 10 minuti seega ei räägi kaasa) HOMM'ide lahingud olid võrreldes IV ikka paras lastekabe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neljanda lahingud tegi raskemaks(loe: igavamaks) see, et võimalikku dämmi polnud enam võimalik ilma NASA pearaalita peas kokku lüüa...HoMM5 taastas mõistlikud suurusjärgud ja Retards hüppas HoMM4-st veel kaugemale, ehk siis kuhugi kurat teab kuhu karuperse - magic defence, magic attack...+5% to magic attack and - 2,5% to melee defence - KARJU APPI!
      Lõpetuseks:
      HommRet-i mängides olid peale esimest tundi parimad hetked need, kui mäng järjekordselt kokku jooksis ja mind desktopile maandumisega lõbustas.
      Muuseas, see et see tehniliselt "toores" on, on ainult jõehobu veepealne osa ja - VEAME KIHLA, ET NAD EI kaota bug-e(ntx: Luck) ja muud paska KA VIIMASEIMAKS EXPANSIONIKS ÄRA.:D

      Delete
  7. Adi, sa oled vist mingeid seemneid söönud...

    ReplyDelete