Leidja

Tuesday, May 14, 2013

Critter Chronicles (2012)


Olen teile "Kirjutamata lugude raamatust" juba rääkinud, see oli lausa suurepärane mäng. Suisa nii suurepärane, et lubasin suure suuga, et kui selle prequel ka inglise keelde tõlgitakse, siis ma OSTAN selle. Jõudsin vahepeal muidugi oma lubadusi juba kahetsema hakata, sest kui (esimesena ilmunud) teine osa sai igalt poolt maksimumpunkte, siis sellele järgnenud eellugu ei hinnatud sugugi nii kõrgelt. Kuna internetis räägiti, et normaalset cracki pole kuskilt saada ma olen siiski põhimõttekindel inimene, käisin aga selle 15 eurtsi siiski välja, mõeldes, et tegelikult toetan ma ju siiski seda firmat, mis tegi mängu, mis mulle väga meeldis, ükskõik, mille eest ma täpselt maksan.

Igatahes. Kõigil neil arvustajatel oli õigus. Kuigi ka selles mängus on ägedaid tegelasi, ei suuda see mäng seatud latti enam ületada - eelmine mäng oli originaalne, naljakas, huvitava sündmustikuga jne. See mäng oli aga veniv ja kiskus kohati lausa tüütuks ja naljad jäid pigem lamedaks, lahenduskäigud olid kohati lausa totrad ja Rents jäi rahulolematuks. Kui eksperdid andsid mängule 3.5 punkti viiest, siis mina üle kolme ei annaks. Üle keskmise ta ju oli, aga ei midagi erilist. Lisaks oli kohati häiriv tunne, nagu oleks mängu varem mänginud, sest see oli nii sarnane kõige olemasolevaga. Esimene pool oli huvitavam, kuigi mänguruumi oli kogu aeg vähe. Kokku jagus mängu vist ca seitsmeks tunniks.

Paar sõna siiski sisust, juhuks kui keegi seda oma silmaga vaadata tahab - saame teada, kuidas eelmisest mängust tuttav Nate ja Lojus tuttavaks said ja kuidas nad üksteist päästavad. Lisaks näeme, kuidas mängutegijad häbi tundmata iseendalt varastavad ja proovivad teist korda juba tuttavaid nalju teha.

No comments:

Post a Comment